Åsa assar: Veckans instagram

Jag tänkte försöka ändra mina instagramrutiner och lägga upp veckans instagambilder (eventuellt i urval) på söndagen (eller måndagen). Vi får se om jag lyckas.
 
Här gick jag och pratade för mig själv vill jag minnas. (Ja, mobilbilder i mörker blir ju lite sådär i större format.)
 
Jag försov mig i fredags och när jag såg mig yrvaket i spegeln så såg jag en grå antenn stå rakt upp. Grått hårstrå nummer 3. Det går utför. (Det suddiga fingret tillhör Fanny, som så vänligt drog bort hårstået.)
 
Så här sitter jag. Hur sitter du?
 
Jag har hämtat medicin av min mor. Det är väl inte jättegott att dricka grodyngel men jag kämpar på.
 
Jag kom fram till min favoritfråga i femårsdagboken. Jag går från klarhet till klarhet.
 
Och så har jag pluggat lite (för lite) i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0