Åsa assar: Emmafika och 900 gram

 
I lördags var jag på fika hos Emma. Och för att använda en något överanvänt, men dock sant ord, så var det mysigt. Mycket mysigt, och ganska välbehövligt för mig som varit på isoleringshumör i några dagar. God fika med. På bilden glutenfritt och utanför bild mycket god glutenfullproppad äppelkaka (som jag åt en liten bit av. Min mage struntar verkligen i gluten. Tydligen dör man i förtid om man äter gluten, men min mage bara... rycker på axlarna och säger "whatever" på utandningen).
 
Förutom Emma och kakorna så var Emmas våg bäst, eftersom jag fick ställa mig på den. Det var precis en månad sen nyårsafton då jag vägde mig på den vågen, och efter det antog jag nyårslöftet ÄTA MER.
 
Det hade gett utdelning! 900 gram tyngre på en månad. Heja mig!
 
Fin lördag!
 
P.s. I dag måndag var min första praktikdag. Första dagen av sju veckor. Allt gick bra men nu är jag helt slut i rutan. Ett bevis på det kanske kan vara att jag först inledde detta inlägg med: "I lördags var jag hos fika på Emma".

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, du är så söt! <3 Jag tyckte också att det var supermys! Vi får göra om det snart! Blir på bra humör av dig. :)

Jag kanske verkade lite förvirrad i går. :p Hade mamma i telefonen och så var jag ju på väg bort till Inga för att få skjuts till tennisen.

Hoppas du inte känner dig lika slut i dag efter tisdagens praktik! Kram på dig fina!

Svar: Ja, vi får göra om det snart! Vi är rätt kloka ihop tycker jag :p
Nej då, du verkade inte så farligt förvirrad :)

Jag är rätt så slut, men mest trött på att kvällen tar slut så fort. Kram!
Åsa

2015-02-03 @ 16:35:13
URL: http://xiaomei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0