Lucka 16

I går la jag upp den stora sommarluckan, och sen var det dags att gå tillbaka till jobbet. Men vi backar lite först, till en dag i slutet av juli då var det dags för utflykt. Och återigen lyckades vi pricka in en fin sommardag. Jag vill minnas att det regnade dagen efter igen.
 
Efter resa med tåg och båt var vi framme. Vackra Ven!
 
Här har vi två raringar så jag åkte med, min syster och min sambo.
 
Här är de två andra filurerna som åkte med. Min bror och vår mor. Det var bara mamma och jag som tyckte att våra hjärnor var viktiga nog att skydda, så vi lånade hjälmar. (Kan också vara så att det var vi som litade minst på vårt balanssinne.)
 
Det var så fint där att min huvudvärk inte lyckades förstöra dagen.
 
Tjoho!
 
Nästan som Brösarps backar.
 
 
Överallt fick man inte cykla.
 
Vi åt på Restaurang Ella.
 
 
 
<3
 
 
Medan Daniel, Elin och Isak gick på Tycho Brahe-museet gick mamma och jag hit. Det gjorde vi rätt i!
Jag är fortfarande avundsjuk på kvinnan som hade detta ställe och vill typ byta plats med henne. På Instagram heter hon cassiopeiaven om någon är nyfiken.
 
Man kunde köpa allt möjligt.
 
När jag tittar på dessa bilder längtar jag tillbaka till Ven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0