Lucka 18

I oktober åkte jag till Brösarp igen, och en liten stund insåg jag att där utanför var ju havet.
 
Mor och jag med tröja respektiva kjol från Hjärta Hertzman.
 
Garaget hade kommit en bit. Och Elin var på gång.
 
Vi gick till mässan Moderna i Brösarp. Där fanns det julpynt.
 
När jag tog denna bild tänkte jag nog att den skulle göra sig bra i julkalendern.
(Vill inte ursäkta mig, men ändå säga att jag är medveten om att kvaliteten på vissa bilder är något tvivelaktiga, vissa bättre. Men det inte kvaliteten som är syftet med denna kalender. Tror jag.)
 
Lite oklart vem som är Pelle. Men man kan ju alltid ropa på honom tänker jag.
 
Mamma shoppade verk av Hasse Alfredson och Tage Danielsson.
 
Jag hittade detta djur som jag tyckte påminde om Harry. Köpte inte. Jag köpte faktiskt ingenting, så kan det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0