Lucka 14

En dag precis i början av augusti åkte Daniel och jag till Wanås för att titta på konst. Här önsketräd.
 
Regn och lakrits!
 
Harrys boll högt upp.
 
Vi.
 
Vi såg det mesta.
 
Inte ett riktigt träd.
 
Naturlucka.
 
Tur det fanns karta.
 
Detta vildsvin var ett av mina favoritkonstverk. En annan favorit var ljudinställationen som ropade MAMMA med olika röster. Svår att fånga på bild.
 
Vid det här laget var jag rätt så slut. Precis som resten av den här sommaren var det en väldigt varm dag, och så här mycket hade jag inte rört mig på länge.
 
De här filurerna var inte så lätta att hitta.
 
Med utsikt mot slottet.
 
 
En som kissade.
 
Ett till oäkta träd.
 
När vi tittat klart på allt var vi rejält varma, trötta och hungriga. Vi åt en god sallad i deras svala restaurang och sen handlade jag detta i butiken där. Sen åkte vi tillbaka till Åhus nöjda och belåtna. En av de bästa dagar denna sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0