Lucka 13

Det blev juli och Isak och mamma är på väg någonstans.
 
Loppmarknad i Brösarp närmare bestämt.
 
Ture hälsade på efteråt.
 
Här tittar Ture och pappa förmodligen på fåglar.
 
Jag köpte denna bok till Ture. En gammal favorit. (Här ser vi också att jag gick och fixade naglarna en gång i år.)
 
Detta köpte jag till mig själv. Lila hibiskus har jag läst, den andra boken står fortsatt i kö. Örngottet är trasigt men jag tycker det hade gjort sig på väggen i sovrummet. Det till vänster är en brickupphängare som min barndomsvän Linda ska få, det har inte blivit av än bara. 
 
Någon vecka efter loppmarknaden var det dags för samlarmarknad i Degeberga. Där var det lite diverse väder.
 
Mycket antik.
 
Hundar fanns där en del också. 
 
Som sagt.
 
Hittade moster där också!
 
Syster hittade en rejält syskrin.
 
Jag köpte mig en fisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0