Lucka 18

En dag i slutet av min semester åkte vi till Smygehuk, Sveriges sydligaste spets. Harry fick följa med, på ont och gott.
 
Man kunde lyssna på havet via denna tratt, vågorna hördes isolerat och tydligt. Fint!
 
 
Souvenir måste man ju ha förstås, jag köpte den rosa katten.
 
Några dagar senare kom mina föräldrar på besök och jag fick vara turist i min egen stad. Vi gick in i kyrkan som jag bor granne med. Det var på tiden, ser den varje dag men jag hade inte varit inne i den tidigare.
 
Pappa och Daniel utanför kyrkan.
 
Sen gick vi vidare till biblioket, där hade jag inte heller varit innan. (Var snälla mot mig nu, jag har faktiskt bara bott i Malmö i två år.) 
 
Sen gick vi vidare till Slottsparken.
 
 
 
Familjen Sandal precis som alltid.
 
 
Med denna bild på transportmedel från olika århundranden avslutar jag lucka 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0