Lucka 9

Detta är en promenadlucka för jag har tagit ganska många sådana i år. Bättre fyra promenader i veckan än träning en gång varannan vecka liksom. Denna bild är från Brösarp i januari.
 
 
Min syster i mars i Brösarp.
 
Tulpaner i Pildammsparken promenerade jag förbi.
 
Promenad i Åhusskogen i somras. 
 
Sensommar (tror jag) i Åhus.
 
Pildammsparken.
 
 
 
Jag började promenera mer regelbundet på semestern och sen har jag fortsatt med att gå en promenad de flesta dagar efter jobbet och helst på helgen med. Nu är det lite för mörkt för att gå i Pildammsparken efter jobbet. Längtar efter lite utomhusljus, även om inomhusljuset nu innan jul är mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0