Lucka 4

Det här är en sorglig lucka. Stugan finns nämligen inte längre kvar.
Detta är en av anledningarna till att jag mått dåligt i år. Åhus har varit ett andningshål för mig i sex år och nu är jag lite lost.
Men det ska inte handla om det. Det ska handla om en helg i februari när jag, Daniel och djuren åkte till Åhus.
Så här i efterhand måste detta ha varit en av de bättre helgerna i år.
 
Doris var med.
 
Harry kollade in köket.
 
Soffan som står där sitter jag i nu. Fast i Malmö. Jag sitter i hörnet till höger i bild.
 
Bästa toalettutsikten.
 
Daniel besteg ett berg.
 
 
Isflak på havet.
 
Ett besök på torget.
 
Daniel väntade på bänk medan jag tittade på vintagekläder.
 
Finns/fanns knappt något bättre än att sitta i soffan och vänta på att brasan ska/skulle värma stugan.
 
Doris njöt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0