Åsa assar: Två gamla favoriter

Jag har varit lite duktig i kväll och tagit tag i två saker jag har en tendens att skjuta upp: Rensa avloppet och göra backup på foton. Nu borde jag sluta med det och lägga mig (efter att jag diskat och tvättat håret. Diskat tallrikar, inte håret) men jag kom i stället att tänka på mina favoritinlägg från för längesen. För den här bloggen var bättre förr. Jag skulle så gärna vilja bli bättre på att spontanassa! Men det kommer kanske.
 
Vi kan låtsa att detta är ett sånt tillfälle.
 
Här kommer länkar till mina två favoritassningar. VARSÅGODA!
 
Här kommer första länken, från september 2012.
 
Och här kommer andra länken, från april 2013.
 
P.s. Han den där sista snygge killen... Lite lik Daniel, ja? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0