Åsa assar: Julfika hos Anna

Jag är en sån där långsam bloggare. Som redovisar flera dagar/veckor i efterhand. Men det gör ju inget. Fast kanske borde jag öva på att vara mer effektiv. Göra rätt saker.
 
Hur som helst, för tio dagar sedan var jag på julfika hos Anna. Otroligt trevligt! Så där trevligt att hoppsan-är-det-midnatt-och-jag-ska-GÅ-hem-i-kvart-och-måste-dessutom-stiga-upp-imorgon. trevligt!
 
Vi lyssnade på progg, pratade om viktiga saker och hade fikan stående på golvet, eftersom detta var innan Anna och jag gjorde en utflykt till Stallet där ett mycket fint bord inhandlades (bonusassning på den utflykten, särskilt på den där delen när vi inte riktigt visste var vi skulle köra, och så hamnade vi plötsligt bakom Stallets skåpbil och kunde bara köra efter).
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0