Bonuslucka

September 2007. Jag minns att det där var väldigt kul.
 
Anna var modigare än jag. Mediterade konstigt igen, kanske.
 
När jag la upp bilder här från Annas och min kyrkogårdspromenad så skrev jag att det var tre år sen den inleddes. Helt fel. Sex år har vi gjort det minst, för här hittade jag bilder minsann.
 
Så glad man kan bli av ett sms. Detta var alltså 2007. Hur funkade de där mobilerna egentligen?
 
2007 fanns det även sånt här roligt godis. Alltså. Var det inte lite bättre förr ändå?
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Vem fick du SMS ifrån? 2007, det var året vi lärde känna varann!

Svar: Jag minns inte det, men det kan ha varit du! Det var dig jag tänkte på när jag såg bilden.
Åsa

2012-12-15 @ 23:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0