Bonuslucka

Här kommer den utlovade bonusluckan med bilder från 2007. Fast jag delar upp det lite och börjar med juli och augusti. (Fast varför gör jag detta? Är inte precis som jag lagt upp allt annat innan i julkalendern...)
 
Så här såg jag ut när det Helge Å hade svämmat över och Anna och jag kom på den smarta idén att ta en promenad precis där då. Så vi fick klättra lite, och här kom jag då upp på den en meter höga muren, och ja, jag var stolt på riktigt.
 
En annan promenad, och hästarna var fina. Och fröna nedan ser ut att ha små träd i sig.
 
Pernilla var snygg. Simon och jag dansade.
 
Liten släktsammankomst utanför Simrishamn.

Och så en fjäder på det.

Kommentarer
Postat av: Petra

Magi som vanligt. <3

Svar: Tack finis <3
Åsa

2012-12-15 @ 22:55:26
Postat av: Kusin Pillutadej

Åh nej. Var Pernilla "Snygg" nu igen! ;P

Svar: Ja! :D
Åsa

2012-12-16 @ 10:16:37
Postat av: Kusin Pillutadej

Bilden på elin vid havet är jätte jätte fin:
Den skulle jag vilja se i svart och vit =)

Svar: Ja, det hade nog också varit fint :)
Åsa

2012-12-16 @ 10:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0