Lucka 1

Jag hade en idé om att fixa en julkalender här. En bild om dagen fram till jul. Gamla bilder som jag tagit och som jag har något att berätta om. Men sen försvann tiden och jag gjorde det aldrig. Men nu är det några minuter kvar på decembers första dag och jag tänker att kanske det kan bli en lucka ibland iaf. Så här kommer er första lucka.
 
Självportätt, Åsa 2005. Minns att jag kallade bilden Det stora allvaret. Jag sitter i Tivoliparken och tittar mot Helge Å. Och jag var inte speciellt glad. Jag tänkte på det för en stund, att jag har ett ganska avslöjande minspel. Undrar om det är bra.
 

Kommentarer
Postat av: Kusin Pillutadej

Åh! vad kul det ska bli att följa din adventskalender/julkalander! =D

Svar: Åh, vad kul att du kollar, Pernilla! Det kan hända att du råkar komma med på någon bild med ;) (Min blogg misstänker att din kommentar är spam! Den tror väl att alla som heter Pillutadej är spammare.)
Åsa

2012-12-02 @ 09:29:05
Postat av: Isak

Måste ha varit en Stor och Allvarlig Dag. Men sjukt gött med lite fint väder i Tivoliparken.

Svar: Det bästa med vintern är att ha hela våren och sommaren (med fint väder i Tivoliparken) framför sig! :)
Åsa

2012-12-06 @ 18:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0