Lucka 19

Varför inte köra lite djurtema! Bilder från maj-augusti 2009. Djurrik tid!
 
Liten och stor.
 
Kristianstadsanka.
 
Snäckan.
 
Grannens katt. (Vanligtvis är pappa inte barfota i sina skor :))
 
Var på promenad när det brakade till i buskarna.
 
Koltrast som sjöng vackert för mig på kyrkogården.
 
En liten Gustaw med kompis.
 
Kramkalas.
 
Två sötsaker.
 
Vill du ha eller?
 
Snigel på väg.
 
En häger vid kanalen mitt i Kristianstad. Helt normalt.
 
Fjäril.
 
Död mullvad.
 
Bebis.
 
Pappa, Nadja och Obelix.
 
Jag och Trinda. (Börja ev bli gammal och halvdement. Hon hette Trinda va?)
 
Nyckelpigor räddade ur pool av Elof och mig.

Kommentarer
Postat av: Kusin Pillutadej

Tycker att det första bilden med de två mycket stora varghundarna på gatan och en liten mini som ser ut att vara jätterädd ^^

Jo, hon hette Trinda ;)

2012-12-20 @ 14:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0