Lucka 21

Det var oktobers sista helg 2009 och Anna och jag hälsade på min syster i hennes nya lägenhet. Hon bjöd på fika och jag tror att Anna och jag lånade en film av henne. Jag minns att jag var trött och mest låg på soffan och hittade nya funktioner på min lilla Canon ixus (därav det gula, som är en spegling av Elins ljusslinga).
 
 
Sen såg Anna och jag film hos mig, och jag piggnade nog till igen, för sen var det dags för ett sånt där nattligt besök på kyrkogården och den tycks jag ha orkat med. Jag minns när jag ser på bilderna att det var den gången det var så himla kallt, men snöfritt. Det var dimmigt och fladdermössen prasslade som spöken i träden. Och titta vad duktig på min lilla ixus är. Eller var, jag tycker den har tappat stinget sen dess.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Kollat igenom din julkalender. Du är ju inte särskilt konsekvent...en bild om dagen... :)
Men det var inte det jag skulle säga utan vad jag har mkt skit för mig. Ligger på bryggor på vintern och mediterar. Hm... men ganska underhållande också skulle jag vilja påstå men jag förstår om det finns människor som inte förstår sig på mig. Men det är ju för att de är så jävla TRÅKIGA!!!

Svar: Konsekvent är väl också tråkigt? :) Det fina med egen kalender och blogg är att man gör precis som man känner för! Hehe, ja du har mycket skit för dig! Det är ju lite av charmen med dig, att du gör vad vill och är spontan. Vet ingen annan som kan sitta i bilkö i Krstd och säga "jag mår illa, jag vill till mcdonalds" ;) Är man tråkig så kan man kanske ha lite svårt för dina påhitt, väl talat!
Åsa

2012-12-21 @ 22:44:45
Postat av: Anna

Ha ha, ja det gjorde jag ja. Tänkte inte på det motsägelsefulla i det! :) Men ibland kan det ju hjälpa att äta när man mår illa.

Svar: Ja, det kan det! Fast det brukar ändå inte vara första tanken ;)
Åsa

2012-12-22 @ 23:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0