Sista bonusluckan

Börjar det bli lite mycket nu? Detta är sista bonusluckan. Från december 2007. För övrigt börjar jag bli lite orolig, jag har nämligen bara gjort till och med lucka 17 i julkalendern. Måste fylla på strax så det inte skiter sig om några dagar. Många många människor kommer ju bli besvikna. Ack.
 
Det traditionella bråket med granen.
 
Fast den kom upp. Elin klär den. Isak och jag fotograferar mest.
 
Sen var jag missnöjd med julklapparna?
 
Och sen vann jag faktiskt en fototävling! Det var ABK (hyresvärden) som hade en jultävling, och här är bilden. Jag vann en kamera. (Fast jag hade nyss köpt min lilla ixus, så Markus fick köpa min vinst.)
 

Kommentarer
Postat av: Kusin Pillutadej

Gran bilden känns väldigt aktuell i familjen Folkessons hus idag... Nyss hörde jag pappa Folkesson från källaren: "Pernilla, vilken Julgransfot tycker mamma bäst om?"
"Den du hittar!" Svarade jag.

Svar: Jaså, det är Per som gör och Gunilla som bestämmer? ;) Vi har en stadig julgransfot, annars hade pappa blivit ännu tokigare på den. För den är ju elak och vill inte stå rak, hur man än gör.
Åsa

2012-12-16 @ 10:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0