Åsa assar: Second hand-runda

Förra helgen gjorde Markus och jag en liten second hand-runda, mest för att det var julmarknad på Röda korset. En lagom liten utflykt. Och jag fyndade två vaser.


Jag hade dock klarat mig utan att träffa på tomten där på Röda korset. Han frågade nämligen om jag, 31 år, ville sitta i hans knä. Han gömde sig bakom en mask, och händerna hade han strategiskt gömt bakom sin långa vita halsduk. En Röda korset-tant sa även glatt att betalade jag en tjuga, så fick jag dessutom en paket. Well, nejtack till tomtens gubbpaket. Men eh, tack ändå.
 
 
Och sen gick jag hem genom Tivoliparken.
 
Nu när jag ändå la upp den bilden; jag har skaffat instagram. Heter Sanningshalten där, lägg till mig om du önskar. Dessutom twittrar jag ju, eller, inte direkt, men jag finns där iaf. Under samma namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0