Åsa assar: Vera Vinter och Markus Mustonen

Jag såg och hörde precis något fint. Det var Vera Vinter (nej, vet ni vad, jag har inte hört namnet förut) och kents trummis Markus Mustonen i en väldigt fin duett.
 
Annars hörs ju herr Mustonen mest lite svagt körandes bakom herr Berg. Det gör honom inte riktigt rättvisa.
Varför har han inte gjort det här förut?
 
Överallt finns det händer ingen håller i.
 
Så sjunger de och det var ungefär precis vad jag behövde höra. (Ja, och det Hanna Hellquist kommer säga på tv nu.)
 
Här finns videon med Vera Vinter och Markus Mustonen.
 
Och idag lånade jag ut min mobil till en 85-årig kvinna som stod och frös utanför Maxi och undrade var sjutton hennes taxi tog vägen. Det kändes bra att hjälpa till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0