Åsa assar: Att överrasknings-hälsa på sin farmor

I onsdags åkte mamma och jag till Simrishamn och överrasknings-hälsade på farmor. Hon blev mycket glad, vi fikade, hon berättade något om de flesta som gick förbi och så visade hon alla fina mormorsrutor hon hade gjort. Sen skulle farmor laga mat till sig och två av mina fastrar med respektive, och mamma och jag gick ett varv i fina Simrishamn. Min Nikon hade fått stanna hemma, jag orkade inte bära på den, och så regnade det. Men min lilla ixus skötte sig okej. Efter varvet åkte vi till pappa i Brösarp, åt, såg tv en timme och sen åkte jag hem igen. Det var en fin dag. (Bonusassning till min västerarm nedan.)
 
 
Bonus:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0