Åsa assar: Det perfekta livet (ja, eller hur!)

Jag försöker hålla den här bloggen positiv, just för att jag är ganska negativ. Men ibland blir det då som vissa bloggares bilder på blommiga tekoppar, och jag måste bara försöka berätta.
För jag gick förbi en dörr idag. Samtidigt på andra sidan ...
Jag gör mitt bästa för att vrida saker till min fördel, eller jag tvingar dit det. Våldsamt.
HETSÄTNING! SKUMLÄSNING!
Kan det vara något?
Nej, det kan ju inte det.
Kanske lite, då.
Det känns som det alltid är samma sak.
Fast det ju är jag, Åsa. I dubbel bermärkelse.
 
(Och nej, fråga inte.)
 
Mitt i allt blev jag glad när jag såg att Hanna Hellquists nya program finns för förhandstitt på svtplay. Okej, inte världens positivaste program. Men Hanna och jag var lite sorgsna ihop, och vem kan låta bli att bli lite glad när Hanna skrattar åt en pinsam samling keramikgrisar? (För er som inte vill kolla på svtplay; programmet Jakten på det perfekta livet går på svt imorgon klockan 21.)
 
Dessutom har jag gjort de tre saker jag tänkt göra idag, varav en borde varit gjord för längesen. Men nu är det gjort, Åsabra.
 
Det var bara det jag ville och ALLT ANNAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0