Åsa assar: Oneliner-Åsa

Idag bättre, förutom trött.
 
Men bra; lite rolig igen. Killen som uppskattade min humor log en stund för sig själv och så:
Han: Du börjar ta dig.
Jag: Va?
Han: Ja, du kommer med lite oneliners nu. Jag har fostrat dig väl.
(Jaja, det kan han väl få tro.)
 
Mindre bra:
Han: Du ser trött ut idag.
Jag: Du menar ful?
(Vad har vi sagt Åsa? Inte dissa!)
 
Också bra:
Skulle gå över gatan, och på andra sidan stod en kvinna som jag känner lite grann men inte sett på länge. Och hon stannade där på andra sidan och väntade på mig, för att sen prata en liten stund. Känsla: Jag är ganska trevlig.
 
(Känsla nu: Var detta något att blogga om? Ny känsla: Sluta dissa! Blir förvirrad.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0