Åsa assar: Skivmässa på lördag

Nu på lördag är det skivmässa här i Kristianstad. Lilla salen i Konserthuset, klockan 11-16 (tror jag), dit tycker jag man ska gå! Jag ska dit, om inte annat så för att titta på söta skivnördar, maha.
 
Tydligen var det fem år sen det var skivmässa i stan sist. Jag har vad jag minns varit på skivmässa en gång tidigare, och jag tänkte att det kanske var då. Men en snabbtitt bland mina bilder visade att jag var i Andrarum för återträff med gamla klass nio då (nej, ni får inget bildbevis). Har svårt att tro att jag med mina tidsproblem gjorde två saker den dagen.
 
Och nu har jag lagt cirka en timme på att tänka ut;
1. Vad jag ska äta
2. Hur jag ska avsluta det här inlägget så det blir lite roligare.
 
Det har gått lite så där kan vi väl säga.
Men iaf; vi ses på Domus om tio minuter! Och på skivmässan på lördag!
Nej, det blev inte bra. Vill inte ha någon stalker.
Åh, problem.
Hepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0