Åsa informerar

Jag blir väldigt glad när folk läser min blogg (stor assning på det), här märkt att det hjälper fint att konstant påminna på Facebook. Blir också glad när jag ibland får en kommentar, fortsätt med det! Och det skulle jag vilja informera lite om; om den som lämnar en kommentar även lämnar sin mailadress på den lilla raden så får ni ett automatiskt mail när jag svarat på kommentaren. Annars är det ju lätt att låta bli att läsa mitt svar, och det vill man ju inte missa! Dessutom går det fortfarande fint att ställa frågor i min frågelåda till höger, är ju himla tomt där. Ni skulle till exempel kunna fråga varför mitt vänstra knä sover/är bortdomnad sen någon gång lördag/söndag! (Dock får ni inget svar delvis på grund av att jag inte riktigt vet. Jag kan bara ha hemliga spekulationer för mig själv.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0