Åsa assar: En liten Björnpromenad

Jag tog/fick en promenad med Björn förra måndagen (läst det förut?). Först letade vi mest efter en lämplig bänk, fast hittade först en lämplig gardin från C4-skolan.
 
Sen hittade vi en bänk, och som av en händelse hade Björn en pytteliten dator i sin väska. Jag fick hålla i den en stund. På datorn gjorde Björn ett schema till mig (som jag inte riktigt gått efter, men tanken var god, och snart kommer jag/vi nog på något som funkar).
 
Jag kände mig som en trött ungdom som ville göra roligare saker. Så jag tog några foton samtidigt.
 
Sen blev schemat klart och vi gick vidare. Här ser vi att jag även såg ut som en ungdom, om än lite skrynkligare. Den här bilden har förstås Björn tagit.
 
Den här bilden har Björn också tagit, fin tycker jag.
 
Sen var jag tvungen att gå hem, så det inte skulle skita sig med schemat redan från start.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0