Åsa assar: En promenad

Som jag skrev i min senaste instagram-visning så tog jag en promenad för ett tag sen. Så här såg den ut.
 
Jag började med lite blomdoftning och -tittning.
 
Sen kom jag fram till vattnet, som konstigt nog nästan alltid ger mig en känsla av lugn. Men skulle aldrig kunna stå så där som killen på båten.
 
Närmre än så här vågar jag mig inte.
 
Mer vatten (Helge å för övrigt).
 
Kollade efter vitsippor men hittade istället en nerbäddad snäcka.
 
Och svalört.
 
Och så mer vatten.
 
Sen gick jag hem så nöjd att jag fick en tjej i permobil att le (och så nöjd skulle jag vilja känna mig idag med, känns ganska långt bort tyvärr). Och avslutade med att smygfotografera en skatetjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0