Åsa assar: Ett litet kalas

Anna och jag skulle ha ett litet kalas, för att fira att vi båda fyllt år. Vi bjöd en person: Markus. Kalaset skulle vara hos Anna och jag lovade att baka något. Och det gjorde jag också, strax innan jag skulle gå. För sån är tydligen jag. Kakorna blev mycket goda! Receptet hittar ni här. Men där det står typ "sen är det bara att..." så är det inte så himla bara, om ni inte typ är min syster eller så. Och kakorna är ju mycket snyggare där i den bloggen. Mina kakor har en tendens att bli lite småfula, inte för att dissa! Jag säger bara som det är.
 
Till sist blev i alla fall kakorna klara och jag började gå mot Anna några minuter efter att jag skulle ha varit framme. Men fram kom jag. Anna hade köpt fina blommor.
 
Och hon hade också bakat.
 
Och klätt sig fint.
 
Ytterligare en titt på mitt verk.
 
Det här köpte Anna i USA till mig, för att hon fick låna min kamera.
 
Och det här fick jag av henne i födelsedagspresent! Av mig fick Anna två orkidéer, med fina krukor som passade så bra hos henne. Hade sånt himla flyt när jag köpte detta (dagen innan, ute i god tid!)
 
Den här söta fick jag av Markus. Som satt där och bara fick ge och ge (och äta kakor), det var ju lite tråkigt. Men han ska flytta, så då kommer jag dit med värsta inflyttningspresenten istället. Jag undrar vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0