Åsa assar: High Drama

För några dagar sedan bloggade min fina vän Petra under titeln av ett citat ur Laakso-låten High Drama. Ibland tar det lite tid, men nu har denna låt fastnat i mitt huvud. Och det gör inget alls, det finns betydligt värre saker som kan fastna där. Som förkylningshuvudvärk och snor, och den jobbiga känlsan av ansträngning som kan uppstå när en vän ger en en hemläxa. Jag trodde inte att kompisar fick ge läxor, men det var tydligen fel. Nu ska jag återgå till mitt jobbiga letande, och lyssna när Markus Krunegård sjunger en gång till. Yes please Markus, come to me!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh den här låten lyssnade jag non-stop på under 2008! Måste lyssna igen! <3

Svar: Mycket glad låt! Dansa lite också, om det finns plats där i lägenheten!
Åsa

2013-04-10 @ 13:43:18
URL: http://detrandigadjuret.blogspot.se
Postat av: Petra

Ha-haaa! Jag visste väl att jag skulle ha ett finger med i spelet! Har lyssnat som en galning på den här låten i några dagar nu. Den är så BRAAAA.

Svar: Det är den! Dans-dans!
Åsa

2013-04-11 @ 20:44:44
URL: http://www.indiepetra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0