Åsa assar: Instagram

Den här buketten fick jag av mamma när jag fyllde år. Uppskattades särskilt i tisdags när jag låg hemma förkyld. Så länge jag tycker något är fint och kan äta, så är det inte så illa.
 
I onsdags hittade jag hopp om våren i tussilagoform.
 
Det hade skett en brutal utrensning av cyklar i husets cykelförråd. En och annan borde sakna sin cykel. Men inte jag, för där längst bort står den.
 
Den här bilden tog jag vid tjugo i sex imorse. Det är för tidigt! När jag kom hem för en stund sen, så satte jag mig och kollade instagram. Blev glad att den här bilden hade uppskattats. Och blev ganska förvånad när jag sen såg samma motiv igen i flödet, fast inte den här bilden. Vad i hela friden! Det var visst härmbjörnen som varit i farten, och kanske är det så att hans bild blev snäppet vassare. Kan ju bero på att han tog sin bild i dagsljus... Varsågod för inspirationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0