Åsa assar: Instagram

Det var längesen jag visade upp mina bilder från Instragram (också), så här kommer en hög. Fast inte riktigt allt.
 
 
Det här är jag som blev väldigt glad när jag hittade en klubba jag glömt äta. Den var ytterst god!
 
Den här gigantiska spindeln hade bosatt sig i mitt cykelförråd. Om ni tittar efter ser ni att den håller i en liten kniv och en pistol. Nu undersöker jag alltid min cykel noga innan jag går iväg med den.
 
En dag kom jag hem, och sen kom jag inte längre än så här på en mycket lång stund.
 
Mina ben igen, den här gången tagen 5-10 minuter efter att jag slagit i armbågen. Jag hade i smärtan och ylandet vänt på mig helt.
 
En annan del av mig. Håret hade blivit långt.
 
Jag försökte rita av bilden ovanför denna.
 
Jag solade lite.
 
En kväll var jag vid Hammarsjön. Mer om der senare!
 
Jag träffade en duvunge.
 
Semestern slut, tre timmar senare inget spår efter Semester-Åsa. Jobb-Åsa sov på soffbordet. (Ja, det är en fläck där. Jag såg till att inte lägga mig i den.)
 
Resten får jag ta lite senare, det blir bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0