Åsa assar: Syjuntan

Det var dags för syjunta, så jag packade min påse. (Överst fint tigertyg som en gång ska bli en klänning, inte just nu bara. Nästan lika fint som bilkörande hundar!)
 
Min syster hade skaffat balkong. Eller nåt.
 
Jag skulle till ett namnsdagsbarn så jag snodde med mig en ros.
 
Jag fick också present! En jättefin korg som Elin virkat till mig. (Och den där rutiga blusen som ligger i fick jag också.)
 
Rosen fick en placering.
 
Jag fick plättar.
 
En del saker blev lagade, som den här kjolen till exempel.
 
Energin från plättarna varade inte jättelänge. Det är som reklamen säger, you're not you when you're hungry.
 
Som tur var hade Elin Snickersglass!
 
Efter glassen blev det lite mer syrelaterat kämpande innan jag gick hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0