Lucka 21

Hög tid för en djurlucka, va?
 
En underlig typ som kombinerat rand med prick.
 
En häst som Elin och jag träffade när vi var i den fina staden Helsingborg sommaren 2010.
 
En anka på samma ort. Den höll vakt medan jag åt.
 
En gigantisk gräshoppa (vårtbitare?) på besök hos mina föräldrar.
 
En skogssnigel på väg.
 
En stolt örn i Hässleholm som smickrade mig. Jag var på liten utflykt med Birgitta här.
 
Fikande kajor vid samma tillfälle, sommar 2010.
 
En liten fluga på en lila blomma.
 
Och Kerstins hundar!
 
Det får räka. Räcka, menar jag.

Kommentarer
Postat av: Petra

JAG ORKAR INTE ATT SNIGELN SER UT ATT TA UPP UNGEFÄR HALVA STIGENS BREDD! (Jag gillar sniglar!)

Svar: Hahaha! Det var en himla stor snigel ska du veta!
Åsa

2013-12-21 @ 18:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0