Åsa assar: Inspiration

Efter en trött dag då jag först inte orkat göra något, så fick jag sen lite ork men visste inte vad jag skulle göra. Trots massivt med alternativ. Lösning: Surfa. Åh, suck.
 
Men jag kollade i alla fall igenom min fina nya Vivian Maier-fotobok, och sen skickade min bror en länk där min kusins frus bror^^ berättar att det ska komma en dokumentär om henne. Och då blev jag lite inspirerad. Så medan jag tinade kvicksilverfisk gick jag ut ett varv med min kamera. Det visade sig regna is. Det visade sig också att jag inte är Vivian Maier. Jag är nog mest nöjd med testbilden överst [insert valfri smiley]. Men ändå!
 

 

 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isak

Gillar nog nummer 2 bäst.

Svar: Tack :) Dock är den lite sned. Försökte räta upp den för din skull men jag fattade inte, så det fick vara.
Åsa

2013-02-18 @ 19:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0