Åsa assar: Min bästa feministvän Anna

 
Fredag förra veckan (ja, jag vet att det var väldigt längesen) var jag hos Anna.
Och det var sannerligen fett najs.
För hennes skull höll jag mig vaken 23 timmar (förutom en liten tupplur lite väl snävt innan jag skulle gå dit).
 
Vi tittade på Skavlan (som inte kan prata rent. Anna: "Det där hade jag gjort bättre!", och det hade hon).
Pratade som vanligt viktiga saker. Och hon berättade om sin Marocko-resa (också viktigt förstås).
Anna hade med sig min lilla kamera dit, så jag fick titta på de fina bilderna hon tagit (naturtalang!), och jag undrade vilka som tagit bilderna där Anna själv var motivet (eftersom Anna, det modiga lilla livet, hade rest ensam).
Och så fick jag den här fina sjalen för att jag lånat ut kameran.
 
 
Jag blev bjuden på en lyckokaka, som innehöll två lappar. Båda kändes mycket passande.
 
 
Sen körde hon mig hem i natten, med grannens bil.
Efter en liten undersökning av vilka som håller till på Statoil på natten. (Förlorarkillarna som tror att de är läskiga, och tjejerna som ser ut som varandra.)
 
Och rubriken, det var Anna som sagt att hon skulle träffa sin bästa feministvän Åsa, när någon frågat vad hon skulle. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0