Åsa assar: Random

Åsa assar dåligt.
 
Så kör lite random, som inte är random, utan bara instagram. Och så tar jag det ordentliga imorgon, tror jag. Okej? Okej.
 
För någon helg sen var jag hos mina föräldrar, fixade tillsammans med mor ett kartotek så vi (dvs jag och syster) får lite ordning på trädgårdsarbetet, plus försådde purjosar (som nu varit lämnade till sitt öde sen dess. Hur går det?)
 

Sen firade jag mormor lite på detta vis. Hon skulle ha fyllt 91 år.
 
Och så såg jag solen. Två gånger, ungefär. Och vintergäck.
 
Och så var världen gul och klockan alldeles för tidig. Fet diss på det och må jag någon gång slippa vara utomhus klockan halv sex på morgonen.
 
För övrigt kände jag i luften ikväll att våren är på väg. Eftersom jag är lite speciell blev jag först glad och sen av okänd anledning rädd. Men ändå, våååååren <3 Kom här, så ligger vi sked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0