Åsa assar: Instagram

En hungrig tidig morgon hittade jag en liten räddning i ett körsbärsträd.
 
Jag hittade ett hjärta på ett golv också. Det åt jag inte.
 
Och så utsåg jag mig till kvarterets ordningsvakt. Varför parkerar hon där?
 
Jag försökte fotografera en badande koltrast, men fick nöja mig med en snygg tunna.
 
Jag hade lite svårt att pricka rätt med instagrams beskärning.
 
Jag fick färgglad skolbok.
 
Pappa köpte sig en ny kompis!
 
Jag fotograferade mina nya glas, när jag fortfarande tyckte att de var fula. Tredje gången jag gick förbi köpte jag.
 
Jag var Semester-Åsa.
 
Elin solade och jag kunde inte välja filter.
 
Mina fötter var på grönbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0