Åsa assar: Linnérundan två gånger

Möt Santos! Hans matte är Annas mamma, och förra veckan följde Santos med Anna och mig på Linnérundan två gånger. Första gången drog han hela tiden, och Anna och jag turades om att flyga efter honom som små söta vantar. Sen gick jag hem och googlade, mailade Santos om hur han ska lära sig gå fint. Och han hade läst på, för andra gången drog han mycket mindre. (Kanske insåg han att han inte skulle orka dra i sex kilometer en gång till.)
 
Santos, Anna och jag. Allt gott.
 
Solen sken båda gångerna, och korna höll sig på harmoniskt avstånd.
 
Santos hittade en kompis.
 
Jag föll lite extra för den här mulen.
 
Santos hittade svalka under bänk och drack ur flaska.
 
Vi träffade på det här lilla livet som också var ute på promenad. (Vi mötte även några danskar och Anna viskade "ska de gå hela rundan i flipflops?")
 
Den andra promenaden avslutade vi på Fredholms på Naturum. Det var bra och gott, om än dyrt (och vanligtvis äter jag mer grönsaker än fem ruccolablad).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0