Åsa assar: Lördag hos Anna

Jag är faktiskt trots allt lite imponerad av mitt batteri. Det är nytt och höll längre än vanligt. Jag gav upp innan det var tomt och gick in till sommarprataren. Som jag kanske slutar lyssna på snart, kan inte relatera så mycket, så jag tröttnar. Det han säger är viktigt, men jag är kanske lagd lite åt det egocentriska hållet.
 
Innan jag gav upp utomhus, så öppnade jag dokumentet med min så kallade barnbok och jag redigerade det. Jag är nöjd. Vill fortsätta skriva. Men nu ska jag berätta om förra lördagen, då jag hälsade på Anna.
 
Anna är lite ovanlig, medan andra visar upp allt, så visar hon upp inget (förutom lite på skyddat instagramkonto). Därför försöker jag vara abstakt när jag assar henne, och hoppas hon hade godkänt om hon hade läst min blogg.
 
Jag har en speciell relation till den här orkidéen, eftersom den bodde hos mig medan Anna var i Norge för två somrar sen.
 
Detaljer och prat däremellan.
 
Sen blev det något gott (om än inte lika kladdigt som tänkt), av det här, och...
 
Det här. Jag funderar på att bjuda in mig snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0