Åsa assar: Träning + radiotips

Idag har jag varit i Tivoliparken igen och gympat. Det gick bra, förutom att jag fick göra en paus mitt i på grund av knäpp mage som tyckte det blev för mycket hoppande och skumpande. Fick kompensera och köra hårdare när det kändes bra igen.
 
Så nu har jag alltså tränat tre måndagar i rad (gympa, jogging, gympa). Wow. Träning en gång i veckan... Imorgon ska jag dessutom ut och gå sex kilometer det första jag gör ungefär. Det är bra. Så skulle det vara varje dag, men kommer inte riktigt upp i det.
 
Och så något helt annat; Ikväll klockan 22 på P3 är det Musikguiden med "Din playlist". Och denna gång är det världens bästa dalkulla, min fina vän, Petra som har gjort en egen spellista som ska sändas! Så himla kul! Dessutom intervju med Petra. Jag tycker att ni ska lyssna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0