Åsa assar: Ett Annabesök

Jag har haft sociala veckan, jag tar det från början. Det började i måndags då Anna dök upp med kakor. Det var bestämt att hon skulle dyka upp efter jobbet, fast att jobbet skulle vara beläget några mil närmre mig än vanligt var jag inte beredd på. Tidig Anna, alltså.
 
Kakorna delades i Åsaanpassade bitar (kolla! Ett till ord som börjar på "åsa", eeelleeeer...?). Och så drack vi ett av teerna som jag fick av Nettan och Christoffer på Boutique Organique (jamen precis, jag är en sån där bloggare som blir sponsrad med grejer som jag måste skriva om med positiva ord, hoho). Det var gott grönt te. Jag tror man skulle bli avslappnad, och kanske var det därför vi mest satt och gäspade.
 
När teet stått en stund fick det dock en mindre aptitlig färg, och nu citerar jag den mer tekunniga Anna: "Det har jag aldrig sett förut, kan vara värt att notera."
 
Sen gick vi ut med min kamera och jag tog efter en del bekymmer en bild av Anna. Fast det hade förstås varit mer lyckat om jag kommit ihåg att ställa skärpan. Och att dra fram filmen för den delen, men det fixade en klåfingrig björn några dagar senare. Mer om det kommer kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0