Åsa assar: Att bli nr 500

Lördagen var seg. Jag var ofrivilligt uppe med hönan. Svårt att efter det vara en pigg och effektiv helg-Åsa. Så jag kan inte direkt påstå att jag fick något gjort, förutom handla på Maxi, vara i vägen för folk och sen äta vingummin och titta på Melodifestivalen. Inte helt mardrömslikt heller, men lite segt som sagt. Inte mycket att assa.
 
Men det finns ju oftast sånt som ger lite bonusljus. Som när jag började följa Mirijam Geyerhofer på Instagram och blev nummer 500, och hon uppmärksammade det. Och så började hon följa mig, så fick jag också 500 följare! Nej, jag menar 24. Woop-woop. (Och nu 26 :))
 
Och ja, det är ju alltså jag som är SANNINGSHALTEN.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0