Åsa assar: Den här bilden

Jag tar inte bilder på mig själv särskilt ofta. Det kan vara så att jag har blivit vuxen och förståndig. Men mer troligt är att jag tycker det är lite klumpigt att göra det nu när jag mest använder min systerkamera. Försöka se snygg och oberörd ut samtidigt som man riktar en stor (nåja, ganska stor i alla fall) kamera mot sig i en obekväm vinkel. Det går så där.
 
Men häromdagen hade jag diskat. Jag var sur. Jag var blöt på magen (det blir man när man diskar, det vet ju alla). Bättre tillfälle för att ta en bild på sig själv finns ju inte. Och det blev ju ganska snyggt och vardagsrealistiskt, om jag får säga det själv. (Och så använde jag tidsutlösare.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0