Åsa assar: En fotopromenad med Björn

En gång för längesen tog jag en fotopromenad med Björn. Eller så var det måndag förra veckan. Jag har tänkt på att lägga upp bilderna sedan dess, och nu äntligen gör jag det. Den som väntar på något gott ... osv osv. (Nej fast vet ni vad! Jag är så trött på att vänta! Men dessutom är jag så förbannat trött hela tiden, så jag väntar och väntar på att bli pigg så jag kan ta tag i allt det där, och därmed sluta vänta. Jag anar en ond cirkel här. Släpp ut mig.)
 
De fina bilderna på mig är Björns verk (och den svartvita bilden på honom är fotograferad av mig med hans kamera, och redigerad av honom). Om ni klickar på hans namn så hamnar ni på hans blogg, eller hemsida eller vad det nu är. Fast ni behöver inte göra om mitt misstag och gå dit om ni surfar med en Android-mobil. Sidan är äpple-anpassad, och de där äpplena gör ju vad de kan för att få oss andra att känna oss utanför. I helt vanliga datorer, som det inte finns några äpplen inblandade i, går det bra att kolla på hans sida. Eller bra och bra, den hänger sig kanske en stund men sånt är livet. Hur som helst, jag var där nyss och kunde inte låta bli att lägga märke till att inlägget, där bilderna på mig finns med ("Fotografier från en kall dag"), är mest populärt på sidan (jag tror aldrig förr det har hänt att hundra pers har kollat på mig). Assning på det!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0