Åsa assar: Esmeraldra & co

Men, går ni nu?
 
Ja, var ska ni någonstans?
 
Vi skulle förstås hälsa på Marita och hennes barn. Den odöpta pojken, och vänta nu, vems öron är det egentligen?
 
Det var förstås Esmeralda, flickan med olikfärgade horn.
 
Esmeraldas bror, som sorgligt nog ännu inte har något namn.
 
Jag och Marita i en intressant diskussion. (Fotograf: Elof)
 
Charmig get.
 
Ibland är dock gräset grönare på andra sidan. Vad händer egentligen hos hönorna?
 
Inga konstigheter. Sitta på stege, kackla.
 
Och vara allmänt snygg, förstås.
 
Och sen gick vi in till Gustaw igen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså... åh! Jag vill också ha getter! Och jag tycker att pojkgeten utan namn kan få heta något i stil med Bengan (Bengt) eller Bosse (Bo). :)

Svar: Nu när din mamma ska bo i huset så kan hon ju passar både getter och katter där, tycker jag! Bengan tycker jag var ett bra förslag :)
Åsa

2013-03-03 @ 14:11:16
URL: http://detrandigadjuret.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0