Åsa assar: Mars förra året

Nu blev det ju inte mycket till snöstorm, men inte ser det ut som mars ändå. Så nu tänker jag påminna er om hur det ska se ut när det är mars. Bilderna tog jag den 24 mars förra året. Jag hoppas att Vädret läser min blogg och skärper sig.
 
 
 
Eh, jaha en marskatt kanske? (Det här är Foucault.)
 
Traktorer ska köra runt så här.
 
Solen ska lysa upp träden så här.
 
Det ska vara så här grönt.
 
Blåmesarna ska vara så här söta.
 
Tussilagon ska vara så här gul.
 
Gladorna får dock gärna vara lite mer levande än så här.
 
Pojkarna och flickorna ska åka skateboard så här.
 
Och blommorna ska vara så här färgglada.
 
Fixa det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0