Åsa assar: Påsken

Jag har blivit jättetrött och försökt rätta till mig genom att lägga mig i tid. Det har gått så där; lagt mig i bättre tid men varit lika trött. Nu är det dock påsk och jag har hela tre stycken sovmorgnar framför mig. Jag hoppas på att piggna till lite och få lite roligt gjort. Och komma ifatt lite i bloggen. För jag har inte enbart gått runt och dissat den här veckan, till stor del har jag gjort det (trots att jag ser glad ut. Fick idag höra att jag väl alltid är positiv. Jag har lätt för att skratta och är lättroad, men i övrigt... är mycket skit), men inte bara. Så det kommer, en massa assningar.
 
Påsken är min bästa högtid. Det är vår, det är färgglatt. Fast okej, det är inte vår. Förr var påsk även trevlig eftersom jag brukar fylla år runt påsk. Fast är inte längre så förtjust i att fylla år, på grund av blir äldre, gammal, ful, allt är förbi, över, finito, kört, död etc etc. Men men, att ha en egen dag och få presenter är bra!
 
Okej, det här blev tråkigaste inlägget.
Lättar upp det med det allvarliga barnet Åsa, i lämplig klädsel. Och ett löfte om att mer kommer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0