Åsa assar: En till björnpromenad

En geting på skateboard.
 
En björn på spåret.
 
Sen spårade det ur.
 
I Tivoliparken pågick lek med hund.
 
På en bänk satt en ensam galen man.
 
Eftersom jag inte är rädd för främlingar så slog jag mig ner.
 
Han var rolig.
 
Ankor finns det också i parken. Snygga, men inte så snälla mot varandra alltid. (Fotograf: Björn)
 
Jag var tvungen att testa de nya toaletterna. (Det är en medfödd reflex bland alla världens människor, att fotografera mig om jag ska eller har varit på toa.)
 
Sen gick vi förbi de här tre damerna som... ja, jag vet inte. Har de trillat? Är de fulla? Sitter de på toa (hon i grönt torkar ju sig på sjalen)? Man ser också två spegelbilder om man tittar efter. Jag tycks vara mycket kort.
 
Sen höll Björn på att svälta ihjäl, så jag gick hem för att inte förvandlas till föda. Jag träffade på den här sothönan innan jag gick in. Tur inte Björn var med; han hade väl svalt den hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0