Åsa assar: Instagram

Det tycks som jag varit extra trött den sista tiden. Jag trodde det var tvärtom.
 
Jag tog en promenad och hittade fina färger.
 
Ännu en egobild.
 
Min syster lägger ett pussel som mest var brunt. Till skillnad från henne och omgivningen.
 
Några hundra meter till hållplatsen och tre minuter till bussen skulle gå. Jag offrade mig för konsten, och hann. Tur var det för några timmar senare var fröna uppsugna.
 
Och så sov jag igen. Det här var kvällens tupplur som jag förut gissade skulle ske. 1,5 timme. Tacksam till de två grannarna som med milda röster väckte mig (omedvetet).
 
Det har blivit lite färre instagrambilder den senaste tiden på grund av knäpp mobil. Antal bilder som just nu ryms på minneskortet: två. Nyss var det 150? Jag får väl köpa något nytt, minneskort eller mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0