Åsa assar: Skrivande

 
Efter en liten paus har jag börjat skriva igen. Eller, jag har skrivit en novell på två sidor. Känns så bra att både börja och slutfölja. Det var Björns idé, fast jag fick klämma ur mig lite riklinjer och så satte han deadline. Som jag missade med två dygn. Men jag behöver det, en deadline och någon som också skriver och som kommer att läsa. Plus i kanten om båda skriver hyfsat bra. Björn gillade min novell, och jag gillade hans.
 
Pennan ovan köpte jag igår. Jag är inte så bra på att skriva för hand, och gör jag det så skriver jag med bläck. Och jo, jag skriver varje dag för hand, men min handstil håller ändå inte i längden. Ej heller min handled. Pennan jag köpte är en blyerts, för det stod det i papperna att man skulle ha med sig. Blyertspenna och suddis. Imorgon är det dags (för något). Hoppas det där är min lyckopenna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0