Åsa assar: Instagram

Förra fredagen, jag trodde jag kunde slappna av från skolan lite. Men så vände jag på gratistidningen och hittade
min IT-lärare där.
 
Jag har en femårsdagbok som ställer en nyfiken fråga varje dag. Bra presenttips för övrigt, den är köpt här.
 
På instagram är löven lite mer orangea.
 
Jag blev förkyld. Mådde inte alls bra, men stannade ändå kvar i skolan hela dagen. Det är hemst vad dåligt man (jag)
kan må utan att ha feber. Och bilden är sned.
 
Sen spenderade jag natten till min lediga dag (studiedag) med att sova tio minuter i taget i gott samarbete med en massa halstabletter. Råkade
sen somna med en i kinden och fick sova klockan sju till elva. Seger! Steg upp kl 19 och pluggade en liten stund
till svenskaprovet dagen efter.
 
Nästa dag, i torsdags, var jag så gott som frisk igen. Ute ur min mitt konstiga vacuum. Heja mitt immunförsvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0